Call center

1. Solutie tehnica la cheie

Prin implementarea soluţiei la cheie asiguraţi companiei dumneavoastră toate mecanismele necesare pentru dezvoltarea productivităţii şi creşterea profitabilităţii în relaţia cu clienţii şi partenerii prin folosirea serviciilor optime.

Dezvoltăm şi implementăm soluţii de call-center adaptate la cerinţele fiecărui client în parte, începând de la soluţii simple şi până la soluţii complexe, inovatoare care se adaptează cel mai bine la specificul fiecărui proces de interacţiune cu clienţii dumneavoastră.

Millennium IT pune la dispoziţie un pachet complet bazat pe Asterisk sau Cisco Unified Communications Manager (Cisco CallManager). Compania dumneavoastră va beneficia de cele mai bune echipamente şi soluţii, de interconectarea cu furnizorul de serviciul de telefonie, de integrarea cu aplicaţii proprii sau de la alţi producători (3rd party), configurare iniţială, proiectare şi implementare soluţie IVR, furnizare echipamente terminale (căşti, telefoane IP etc.) şi suport tehnic de specialitate.

Extraopţiuni disponibile:

  • Statistică apeluri (primite şi efectuate);
  • Statistică activitate operator;
  • Conferinţă;
  • Inregistrare apeluri;
  • IVR;
  • Mesagerie Vocala;
  • Caller ID;
  • Apel în aşteptare;
  • Music on Hold;
  • Call Forward on Busy.
2. Externalizarea serviciului de call-center
Prin serviciul de externalizare a departamentului de call-center compania dumnevoastră va beneficia de avantajele soluţiei tehnice şi de experienţa de peste 7 ani în relaţiile cu clienţii, de la abonaţi rezidenţiali până la companii multinaţionale. Veţi putea astfel elibera resursele interne ale companiei pentru a va concentra asupra competenţelor specifice afacerii dumneavoastră.

Serviciul vă oferă disponibilitate permanentă, soluţie tehnică performantă, legătură permanentă cu clienţii, dezvoltarea imaginii companiei, eficientizarea cheltuielilor, realizarea de elemente statistice cu situaţia solicitărilor clienţilor şi a modului în care acestea au fost rezolvate.